sininen kollaasi

blue_logo

klik

11 comments on “sininen kollaasi

  1. Vau mitä sieltä paljastuikin! Ihana sininen kollaasi;ihania sinisiä kuvia.PIdän varsinkin noista hollantilaisista sinisistä posliinimaalauksista,(ovathan niitä?),ne ovat niin kauniita.

  2. Yaelian,
    Kiitos kiitos! Tämä oli vasta tosin mainos, se varsinainen kollaasi löytyy sieltä klikin takaa ja siellä paljastuu myös minkä maalaisia ne posliinimaalaukset ovat😉

  3. Taidan olla vielä unessa kuule Yaelian🙂 Olethan sinä tainnut siellä käydä, koska tiedät sinisistä posliinimaalauksista. Kyllä tämä tästä… yritän herätä😀

  4. Minä pidän molemmista kollaaseista. Tämä ensimmäinen on hieno salaovi, jännä ja utuinen. Toinen on varsinainen kollaasi, hieno, on syvyyttä, muistoja, kauneutta.

  5. Arleena,
    Minä melkein pidän tästä kansikuvasta enemmän kuin siitä varsinaisesta kollaasista! Mutta arvaappa vain muistanko enää miten tämän väsäsin… Äh!

  6. Upea ovi siniseen nautintoon. Koitas nyt vaan muistella tekotapaa ja vaiheita nimim. *tahtoo ja oppia*😉

    PS. eh… tykkäätkö oikeasti tuosta snapshotista? Mua veetuttaa, kun se tulee kaikkien kuvien ja tekstien päälle linkeistä se pyttymäinen pikkuruutu… Sinunhan tämä blogi on, mutta sen saa aika vaivattomasti pois päältä.

  7. Krisu,
    Äh, en minä muista. Voin kokeilla joku ilta josko palautuisi edes jotain mieleen. Kiitos kehuista kuitenkin. Minä yritän!

    Poistan sen. Enhän minä sitä täällä tarvitse😉 Enkä oikeastaan välitä koko höskästä.

Leave a Reply

