Ketä pomoa sinä muistutat? – Talouselämä

Neulekirpulta tuli vastaan tämä pomotesti ja huh huh!

Sija Osuma% Nimi
1. 82.88 Björn Wahlroos
2. 71.92 Jussi Nurmio
3. 71.49 Mikael Lilius
4. 70.91 Jari Sarasvuo
5. 68.37 Jorma Ollila

Ketä pomoa sinä muistutat? –   Talouselämä.

Edit 6:20 seur. aamuna: Tämä on tehty viime yönä kellon lähennellessä puoliaöitä 16 tuntisen työpäivän päätteeksi, joten… Näin käy kun ei nuku riittävästi😉

21 comments on “Ketä pomoa sinä muistutat? – Talouselämä

  1. Minäkään en halua olla pomo, mutta en alainen ainakaan, joten tein testin. No tietysti, sen verran utelias aina täytyy olla. Minäkin olen Wahlroos, mutta en noin lähellä sentään kuin sinä. Sitten tuli pari naistakin, eli Anne Brunila ja Teija Andersson.

  2. Piti kokeilla, vaikka isot tapit ovat kaikki jotenkin puistattavia. Asiallisilla vastauksilla pääsi Wahlroosiksi (ei sentään Wahlroosin paikalle). Muuten: jos laittoi kaikkiin kolmosen eli en-osaa-sanoa, pääsi melkein täydeksi Roger Talermoksi.

    • Hamalainen,
      Joo joo-miehiä siis tuollakin listalla. No, niitäkin tarvitaan. Ja kai niitä ‘Wahlroosejakin’. No onneksi nämä ovat huumorimielessä tehtyjä.

  3. Minä olen ihan päinvastainen kuin sinä -nuo hemmot olivat listallani viimeisinä, Lilius sijoittui jonnekin keskelle. Minä olen Anne Brunila ja Teija Andersen.

  4. Talermo (et kuulu mihinkään ääripäähän tai toimi kovin mustavalkoisesti) ja seuraavaksi eniten Sarasvuo (uhhhuh…).

    Ei. Mää on mää, paljon mieluummin.

  5. Anne Brunila (80%), Mika Ihamuotila, Jukka Hienonen, Roger Talermo, Teija Andersen, Jorma Ollila (75%) – ihmettelen että jos minä olen 75% Jorma Ollila niin miksi hänellä on kuitenkin monisatakertaiset tulot?😀

    ;D

Leave a Reply

