How to Survive November 09 – sääntömuutos

Sairaustapauksien ja työkiireistä johtuen tehtäväkierrosten kierto on lähes tyrehtynyt ja kansioissa odottelee nippu keskeneräisiä töitä. Tänään muutetaan kiertojärjestys avoimeksi, joka on jo hyväksi todettu toisen kierroksen välitehtävän yhteydessä. Tästä aamusta alkaen voit hakea kuvan kuin kuvan oman rinkisi kansiosta, jota et ole vielä päässyt muokkaamaan.

Ohjeet:

  1. Ennenkuin lataat kuvan koneellesi laita kyseisen kuvan kommenttilaatikkoon päivämäärä ja kellonaika jolloin otit sen
  2. Muokkauksesi jälkeen laita kommenttilootaan palautuspäivämäärä ja -aika
  3. Muokkaa yhtä kuvaa vain kerran
  4. Saatuasi kaikki käsittelemättömäsi kuvat tehdyksi (mielellään marraskuun loppuun mennessä), käythän kertomassa asiasta tämän blogin kommenttilootassa.

Päivämäärien ja kellonaikojen merkitseminen kertoo meille kaikille mikä teos on haettavissa.

Vapaata riistaa:

Kierros1_Rinki1 (how to survive november kansio):

  • Karin pohja julkaistu 29.11
  • Lepiksen pohja – julkaistu 29.11

Kierros2_Rinki1:

  • Mutkimuksen pohja
  • Itkiksen pohja
  • Tuiman pohja
  • Hooverin pohja
  • Optimistin pohja
  • Typon pohja
  • SuviAnniinan pohja
  • Hooverin pohja

Kierros2_Rinki2:

  • Hirliin pohja – julkaistu 29.11
  • Demetriuksen pohja – julkaistu 29.11

13 comments on “How to Survive November 09 – sääntömuutos

  1. Siinä Hirliin 2-2-pohjassa meni hiukan vuorot sekaisin: Kari teki osuutensa heti Hirliin jälkeen, sitten Deme, minä ja Elegia. Nyt kun Arleena tekee vielä, niin pohja on valmis. Ei ollut Arleenasta kiinni, koska Ele tietty luuli, että Kari on vielä tekemättä.

    • Uuna,
      Minullakin on se Hirliin vihreä vielä tekemättä ja luulin myös ettei Kari ollut tehnyt kun se ollut tullut kansiooni niin säntillisesti kuin aina siihen asti. Sorry.

  2. Minä olen nyt tehnyt kierros 2-1 kaikkiin töihin oman osuuteni. Kierros kolmoseen saatan tehdä vielä jotain, jos ehdin, mutta minua ei tarvitse siellä odottaa…
    Olen käyttänyt tilannetta nyt häikäilemättömästi hyväkseni ;))) ja opiskellut näitä alkeita kuvien käsittelystä. Varsin aktiivinen marraskuu, kun nollasta lähdin…

    • MM,
      Ajatteles mitä kaikkea tässä on oppinut matkan varrella🙂 Onneksi olkoon! Minulla on siellä vielä vaikka kuinka paljon töitä odottamassa vähän joka albumissa…

  3. Onkohan minulla jäänyt jotain tekemättä? Olen kyllä yrittänyt käydä katsomassa, mutta jos on jotain jäänyt väliin, tekisin sen kyllä mielelläni loppuun.

    • Nyt mä en kuule Kari tiedä. Luulin odottavani sitä Hirliin vihreää sinulta, mutta ilmeisesti olet jo hoidellut sen. Kannattaa varmaan käydä katsomassa kaikki kansiot ja tarkistaa onko tutun näköistä. Niin minäkin aion tehdä. Huomenna🙂

      • Kävin katsomassa ja minusta olin jättänyt väliin Demetriuksen. Kuvan pitäisi olla nyt valmis ja ladattu photopukettiin.

Leave a Reply

