Mä en ikinä voita mitään…

Se on nyt kumottu! Tässä jokin aika sitten voitin upean korttisetin Kaarin Wonders blogin arvonnassa ja kaikkien sattumusten kautta siitä tuli tuplavoitto! Huikeaa!

kortit

– Kaarin kortit –

Sattumuksena oli meidän Itellan sattuman varainen kulku. Ajattelin niiden tulevan laivapostissa merten yli, mutta Kaarin alkaessa huolestuneena kyselemään korttien saapumista niin selvisi, että lentäen matkalla ovat. Korttipaketin kohtaloa Kaari yritti selvittää US Postal Servicen kautta, mutta kirjaamaton kirje ei hevillä löydy. Yllättäen Kaari lupasi lähettää uuden paketin. Ja vähäkös olin muikeena🙂 Jotta Murphyn laki olisi Murphyn laki, niin eikös siinä käynyt niin, että molemmat korttipaketit saapuivat samana päivänä! Onnellisena noita kauniita kortteja olen ihastellut ja lähetellyt. Kiitos Kaari!

16 comments on “Mä en ikinä voita mitään…

  1. Mitä, et ikinä voita? Ja nyt taas. Onnittelut arvontavoitosta.
    Kaari lähetti keran minullekin kortteja. Ne ovat niin kauniita. Olen yhden raaskinut lähettä ystävälleni postissa.
    Raaskitko sinä lähettää yhtäkään?

    • Kiitos Aimarii,
      Raaskinhan minä lähettää. Olen jo lähettänytkin jokusen. Ne on niin kauniita, että niitä on kiva lähettää.

Leave a Reply

