Messevää!

Onhan tämä joulunaika olut taas messevää, suorastaan ihanaa kun ei ole tarvinnut palella. Aurinko on kivasti kullannut päivät ainakin täällä Keski-Suomen korkruksiĺla. On saanut makoilla ja nukkua. Nähdä perhettä ja ystäviä. Nautiskella, vähän, hyviä ruokia ja huilata taas. Olen minä muistanut aina välillä kylykeä kääntää.

image

Sen verran olen aivojani vaivannut, että olen opetellut duunitabletilla (Samsung) kuvien käsittelyä Pixlr-appsilla ja bloggaamaan hieman vajavaisella WP:n android appsilla. Täytyypä todeta, että on näissä aikamoinen käyttömukavuusero iPadiin verrattuna. No, kai se on sitä mihin ensimmäiseksi tottuu.

Herkut olen jättänyt suosiolla parempiin suihin. Pari pientä marmeladin palasta olen maistanut, ei muuta. Lääkäri kun määräsi matkaevääksi vatsahaavan estolääkkeitä ja pahoinvointipillereitä. Ensimmäisiä pitää nyt syödä kuukauden kuuri ja jälkimmäisiä otetaan tarvittaessa. Tämä vaiva rävähti vaivaamalla asti siinä pari viikkoa ennen joulua. Eipä ole ensimmäinen kerta, mutta ei tällaista pahoinvointia ennen ole ollut. Siispä on pitänyt olla tosi tarkkana noiden syömisiensä kanssa. Jospa mä saisin ottaa vähän rennommin tulevana vuonna! Nyt jatkan lomailua vielä muutaman päivän.

Mukavia välipäiviä kaikille!

14 comments on “Messevää!

  1. Kaikki se jounalus kiire ja hössötys otetaan takaisin näillä pyhänpäivillä ja korkojen kanssa, ollaan ja nautitaan olosta🙂
    Jospa olosikin paranisi rohdoilla ja lomailulla.

  2. Sattuipa ikävästi juuri ennen joulua, mutta säästyitpä ylensyönniltä, jos sen voisi katsoa positiiviseski puoleksi kyljen kääntämisen lisäksi. Toivottavasti sää suosii viimeisiäkin lomapäiviä.

  3. Ikävää, että sairastuit, vaan toki pian paranet.
    Eikä hätää noiden herkkujen puolesta, minä olen pitänyt huolen osaltani, etteivät jää vanhenemaan.

    • Kiitos Aimarii! Oli varma että voin luottaa sillä herkkurintamalla 😁 Paraneminen, tai ainakin helpotus, o jo hyvässä vauhdissa. Ajattelin tunkea itseni sinne tähystykseen, vaikka se niin ällöä onkin.

  4. Täällä oli eilen iltaan saakka sulana maa. Tosi raju lumituisku iski iltamissa, nyt maa valkoisena. Ihanaa kun aurinko on paistanut joulun päivinä.

    Toivottavasti olo helpottuu pian.
    Jotain herkkuahan pitäisi saada syödä sentään Uutena vuotena.

    • Kiitos Liplatus, herkut tulevat sitten varmaan ajallaan syöduksi😉 Täällä on vielä lumetonta, mutta pikku pakkanen iski tänään.

  5. Oikein hyvää loppuvuotta sinulle ja terveyttä uudelle vuodelle. Otahan iisisti ja yritä saada töitä siirrettyä jollekulle toiselle.

Leave a Reply

